Hory Harrachov 2013

18. prosince 2013 v 16:33 |  Co se děje
Elááás!
Ehm, pardon, že jsem nenapsala dřív, možná se mi nechtělo, nebo jsem spíš neměla chuť. Takže se moc omlouvám.
Nicméně, už jsem tu, ne, že bych čas měla, ale spíš chuť se podělit o zážitky a fotky. Jak nadpis napovídá, byla jsem s Kubou a jeho rodinou na víkend v Harrachově, no co říct, byla to paráda!
Přečti si víc! ;)

Mělo se odjíždět ve čtvrtek 12. ve dvě hodiny odpoledne, místo toho se odjíždělo okolo čtvrtý hodiny, kdy u nás začínali Vojenský Vánoce //Každá četa si připraví vystoupení na 10-15 minut, něco jako vánoční besídka//. Kdo si počká, ten se dočká.

Výhled na sjezdovku z chaty

Večer po příjezdu jsme si vybalili a šli do steakhousu pod pensionem. Byli tam i spolupracovníci mého tchána. Takže jsme si všichni pokecali. Mě čekal seznamovací večírek, tzn. spousta panáků hrušky -_- //Pravidlo n.1: Alkohol se neodmítá! :D //. Nevim, do kolika se tam vlastně sedělo a nevim, kolik panáků se v třiceti lidech otočilo //RADŠI to nechci vědět//, ale já jsem šla s Kubou spát už v 11, jelikož jsme byli znaveni naší školou.

Musim říct, že snídaně byli něco neskutečnýho! Po roku a půl, co máte k snídani maximálně vánočku, pomazánkový másla a 3 rohlíky.. Jsem se pořádně nasnídala. Bylo to ve formě švédskýho stolu. Čerstvý housky, máslo, x druhů mazacího sýru, máslo, šunka, plátkovej sýr, vajíčka, párky, džus, čaj, kafe.. No prostě luxus! :3

Restaurace s výborným šopákem :33

Nadlábli jsme se a vdeset vyrážely na sjezdovku. S Kubou jsme měli prkna, stáli jsme na tom po druhý, ale poprvý jsme měli kvalitního instruktora a ještě ten den //Poprvý, co jsme stáli na prkně// jsme sjížděli černou sjezdovku. Nic, zpátky k věci. V pátek byl naprosto nádhernej den. Modrá obloha, sluníčko, sníh.. To jsme si mysleli, než jsme vyjeli nahoru.

Modrá obloha a sluníčko sice zůstalo, ale sníh byl tak neskutečně zmrzlej! Jak jsem zmínila výše, stáli jsme napodruhý na prknech, tudíž si to umíte představit. Copak Kuba, tomu to šlo. Se mnou to bylo horší. Zasekávaly se mi hrany a já kolikrát ani nevěděla proč. Tak nehorázně dobitá jsem snad ještě nebyla :D Ale nevzdala jsem to.

Páteční ráno

Samozřejmě jsem sebou několikrát třískla a to fakt dost. Hlavně pr*el a kolena to odnesli nejvíc. Ten večer jsem měla modrofialový kolena a bouli na zadku //Ano, bouli na zadku!!//. Večer jsme chtěli jít do pizzerky, taky že jsme šli, ale sedět tam dvě hodiny s "cizíma" lidma a bolavym zadkem moc nedalo. Takže po pizze jsme šli zátky na chatu.

Potom za náma došel Kuby brácha, ať jdeme na Street party, to jest pití alkoholu na ulici, kdy zasněženej obrovskej květináč slouží jako lednice a bar. Já, jakožto milovnice tepla, jsem si dala kelímek //Ne, neměli jsme to v plastových kelímcích -_-// Jägera a šla si lehnout do teploučký postele. Kubu jsem poučila, že jestli půjdou do Appache //Diskotéka//, tak ať pro mě skočí, že půjdu. V jedenáct mi někdo klepal na oknoa hle! Jakub, nemohl přijít dveřma, jako normální člověk! :D

Dva malí panáčci :3

V Appachi bylo fajn, našla jsem si tam drink, kterej mi chutí víc jak vodka :P A to Bacardi s kolou //Můžu vřele doporučit!//

V sobotu už tak hezky nebylo, ale pořád nebyla taková zima. Nejlepší na tom dni bylo, že bylo zahájení sezóny, takže gulášek zadarmo, vodka za pár kaček a spousta akcí :) Hádejte, kde jsme byli? :DD

Fotka byla vyvolaná přímo na místě, tohle je přefocený mobilem. A ne, vůbec tam nevypadám blbě.

Po ochutnávce jsme si samožrejmě museli trochu odpočinout, hádejte proč, že. Sjezdovku jsem si sjela dvakrát, tak nespočetněkrát jsem se opět vyválela.. Jednou tak, že už jsem vážně neměla sílu.. Sjela jsem dolů, sundala prkno a šla na chatu. Zase to odnesl zadek. Cesta na chatu, která trvá maximálně 10-12 minut, jsem šla půl hodiny. V chatě jsem si lehla a odmítala se jakkoliv hýbat. Do večera tam naskočila modřina přes celej zadek. Jj, moc fajn. :D

V neděli jsem už pro jistotu ani nejezdila a radši si vzala do ruky foťák, na kterej jsem neměla celou dobu čas. Fotky můžete vidět tu v článku :)

Zastavili jsme se ještě v neděli na sjezdovce na šopák, na kterej nedám dopustit :3 Můžu říct, že byl mooc dobrej. Z restaurace jsme sjeli s Kubou na Snowboardu po prkně. Bylo to strašně fajn, takovej únik z reality:)

Dementík :D

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.